2015. márc. 26.

16.rész/ Mozizgatás/

Kicsit késve, és elnézést csak most sok dolgom volt és az ihlet sem jött, de végre megérkeztem a következő résszel. Remélem tetszeni fog! Jó olvasást!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nézem a vásznat és benne élek a látottakban.

   A reggel elég lassan telt.Anyu megint nem volt itthon, ezért egyedül voltam.
  10 óra körül leültem a gép elé és játszottam, zenét hallgattam meg ilyesmi. Dia és Lui a hétvégére leutaztak a nagyszüleikhez, így már csak egy ember maradt, akivel eltölthetném a szombaton és ő Trevis volt. Mentem is, hogy felhívja, és megbeszéltem vele, hogy van-e kedve találkozni. Megbeszéltem vele, hogy ebéd után majd értem jön, de persze anyut előtte értesítettem vagy hát megkérdeztem, hogy mehetek-e, mert ha nem szólok akkor jönne a szobafogság, hogy nem tudja, hogy hol járok, meg ilyesmi, így kíméltem magam ettől. A délelőtt gyorsan eltelt. Megebédeltem és vártam Trevist, hogy jöjjön. Nem sokkal később meg is érkezett.
   Eldöntöttük, hogy elmegyünk a mozizni, így fogtam a bérletem és mentünk a villamoshoz. A plázában elmentünk a mozihoz ás megnéztük a választékot. Én a Jupiter felemelkedését szerettem volna megnézni, de Trevis nem nagyon volt odaérte, mert bár azt mondta, hogy oké, láttam az arcán, hogy nem nagyon jön be neki, így javasoltam helyette A hobbit- Az öt sereg csatáját és az már mindjárt jobban tetszett neki. Tudom én mi kell neki :). A film később kezdődött, ezért még sétálgattunk egy keveset. Persze azért volt olyan üzlet ahova benéztünk, de szinte semmit nem vettünk, csak nekem egy nadrágot a bershkából.
   Elindultunk visszafele, hogy legyen időnk még venni valamit a vetítésre és mentünk a terembe. Trevis egy kis tál nachost kért sajt szósszal én meg egy kis popcornt. 3D vetítésre vettünk jegyet így , amikor elfoglaltuk a helyünket felvettük a szemüveget és egy gyors szelfit nyomtunk ezzel az aláírással: popcorn és nachos illat van itt.-hely:mozi, -Kovács Kami társaságában. A film alatt Trevissel jól elfogasztottuk a nachost, de még maradt szósz, így az az ötletem támadt, hogy együk a popcornnal. (De most komolyan nagyon finom az úgy! Egyszer próbáljátok ki!)
    A film után leültünk egy padra a közli parkban és beszélgettünk.
- Na, hogy tetszett?- kérdeztem.
- Szerintem nagyon állat volt.
- Aha, állat.- mondtam és elnevettem magam.
- Neked?
- Szerintem is állat volt. 
- Az jó. Amúgy tulajdonképp miért nem a Jupiter felemelkedését néztük meg?- kérdezte Trevis.
- Hát mert.
- Hát mert miért?- érdeklődött.
- Mert láttam az arcodon, hogy nem áll közel hozzád, így választottam, egy olyat ami téged is érdekelhet.- mondtam. Erre Trevis csak elmosolyodott és hosszan megcsókolt. 
  Az este hátralévő részében már nem csináltam túl sokat. Trevis haza ment én meg lefeküdtem aludni, de persze előtte anyunak elmeséltem, meg ajánlottam, neki, hogy majd nézze meg velem, mert megkeresem neki az interneten.
   A vasárnap gyorsan eltelt. Anyut végül rávettem a filmnézésre és én megnéztem vele, immáron másodjára.



   Reggel Luival mentem iskolába, mert Dia megbetegedett a hétvége alatt. Állítólag sikerült a nagyszüleinél megfürödni a tóban és most megfázott. ( Ez az én bolond barátnőm. Le se tagadhatom, hogy nélküle egy kínszenvedés a suli.)
   Lui Henryvel volt, és némely szünetben odajöttek hozzám, de általában Hannahval töltöttem az időm nagy részét.( Jó fej lány, de van egy érzésem, amit nem tudok leírni, hogy mi.. Mintha titkolna valamit.)
   Az iskola körülbelül ezekből az órákból állt ma nekem: angol, matek, fizika, irodalom, rajz és a tesi. Jaj a tesi, Dia "kedvence", kár, hogy ma nem láthattam az arcát, ahogy full vörösre kipirul és folyik az arcáról a víz. Bár azért bevallom, hogy Dia nélkül nagyon elveszettnek éreztem magam, és aznap jöttem rá, hogy mennyire közel áll hozzám ez a lány. Egy kicsit magányos voltam a baráti felem nélkül, de azért Hannah segített egy kicsit a helyzeten, hogy addig is ameddig vele voltam, nem mindig csak Diára gondoltam. Volt még egy zene szakköröm, ahova egyedül nem akartam menni és Dia meg beteg volt, így rávettem Luit, hogy ő is szálljon be, hisz még megteheti, ert ez az első alkalom. Eleinte nem tetszett neki az ötlet, de végül, olyan jó hangulatban telt ez az egész, hogy jövő hét hétfőn is jön majd velünk, ha addigra Dia is meggyógyul.
Hasonlóan nézett ki Dia is
   Tanítás után Luival indultam el, de most nem haza mentem, hanem Diához, hogy megnézzem mi
van az én jó barátnőmmel. Mikor beléptem a szobájába a zsepik hegyekben álltak, de nem tántorítottak vissza attól, hogy beszélhessek Diával. Mikor megláttam, ahogy piros orral, könnyes szemmel és gubancos hajjal feküdt az ágyában, és nézte a tévét, olyan fejet vágott, hogy nevetés tört ki belőlem, de ha akartam se tudtam volna abbahagyni vagy diszkrétebben csinálni.
   A házikat meg az óraikat nem adtam, oda neki, mert úgy is majd azt Lui megteszi helyettem, meg most úgy se lett volna Diának energiája leírni.
   Négy óra fele hazaértem, leültem tanulni, majd egy kicsit gitároztam, de sajnos nem tudtam az udvarra kimenni, mert már október volt és kabát nélkül sehova sem megyek. És még egy pufi kabáttal magamon elég nehéz gitározni és nem is szeretek. 
   Este anyuval megvacsiztam, egy kicsit tévéztem meg meséltem a napomról. ( Már egyre jobban unom, hogy mindennap el kell mesélnem, hogy mi történt.) Letusoltam, fogat mostam, majd lefeküdtem Olaffal aludni és vártam a szép álmokat, amik elvisznek a vágyaimba és a képzeletem világába.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ha valami hozzászólásod van a ehhez a részhez lent a megjegyzéseknél megteheted! :) Várom a véleményeket, hogy kinek hogy tetszett. Ha várod a kövi részt, add a tudtomra lent a véleményeknél! 

2 megjegyzés: