2015. ápr. 11.

22.rész /A hét utolsó napjai/

Játszunk? Mondjuk bowling? 

   Reggel... Vagyis mondhatnám inkább, hogy délkörül keltünk. A lányok lassan elkezdtek hazaszállingózni, de én még maradtam segíteni Diának. Andin látszott, hogy tisztára oda meg vissza volt a tegnap esti srác miatt, hogy is hívják, hogy is hívják.... áh megvan! Peti.
   Diával nekiálltunk a rend rakásnak átöltözés után. Körülbelül negyed kettőkor végeztünk és félkor más haza is értek Dia szülei és Lui. Persze tudták, hogy buli lesz, ezért nem is kérdeztek semmit, csupán annyit, hogy milyen volt, de ezt egy rövid és lényegre törő válasszal el is intéztük:
- Klassz. - mondtuk szinte egyszerre, majd össze mosolyogtunk. Összekaptam a cuccaimat, majd elindultunk hozzám, hogy lepakoljak és hozzam a deszkát, hogy indulhassunk is.
   Amikor beléptünk az ajtón nagy üresség tátongott a házban. Anya nem volt otthon, ki tudja miért, és Olaf is valahol biztos mászkált. A szobámba mentem és felkaptam a földről a gördeszkát, majd egy rövid üzenet írása után ("Elmentem Diával deszkázni öt fele jövök! Puszi:Kami") elindultunk.
   Szerencsére jó idővel néztünk szembe, így elég volt egy bőrkabátot felvenni. Diával a Duna partján gördeszkáztunk. Elmentünk az egyik gördeszka pályához és ott csöveztünk egy kicsit, majd elindultunk visszafele a parkba. A szökőkútnál megláttuk Luit és Henryt.
- Hali! - köszöntünk Diával.
- Sziasztok! Hát ti?
- Csak éppen erre jártunk. - mondta Dia és nyomott egy puszit Henry arcára. Leültem Lui mellé, Dia meg Henryhez. Hallottam egy pittyegést, ezért megnéztem a telefonomat. Trevis írt: "Szia gördeszkacsaj :) Miért nem hallok felőled?" Gyorsan küldtem egy választ neki ("Éppen Diával, Henryvel és Luival vagyok a szökőkútnál. :) Majd este írok. csók! :*"), majd a kiléptem az üzenetekből és akkor megláttam. A háttér képem Trevis és én voltam korcsolyában és akkor beugrott az ötlet.
- Mi lenne, ha elmennék korizni? - kérdeztem a többiektől hirtelen felindulásból. Mind a hárman kérdően néztek rám, mivel biztos valami más témába szóltam bele, tök értelmetlenül, már mint biztos azt gondolják, hogy honnan jött ez az ötlet, de nem volt kedvem elmesélni, így inkább csak feléjük mutattam a telefonom kijelzőjét. - Na megyünk?
- Hát aha. - mondtam Dia.
- Van aki nem tud korizni közülünk? - kérdeztem.
- Nem, nincs. - mondta Lui.
- Akkor megyünk? - kérdezte Henry.
- Persze! - kezdett el tapsolni Dia.
   A korcsolya pályán Dia és Henry kézen fogva csúszkáltak, én meg Luival beszélgettem. Láttam, hogy egész jó kedve volt, ezért örültem neki, hogy egy kicsit elfelejti a gondjait.
   Hazaérve anyunak egy keveset meséltem, majd hanyatt dőltem az ágyamon és felhívtam Trevist. Egy órán át beszélgettünk és mindig volt témánk. Mielőtt valaki azt hinné, hogy a telefon számlám tuti az egekben járt, az rosszul gondolja, mert viberen beszéltünk.



   Vasárnap reggel nagyon korán keltem, szinte kidobott az ágy már reggel hatkor. Anya még aludt és nem akartam felébreszteni. Gondoltam, hogy ha már ilyen korán van, akkor elmegyek futni. Felvettem a futó cuccom és elindultam.
   Fél hét környékén értem haza. Anyu még mindig aludt, így gondoltam meglepem egy ágyba vitt reggelivel. Mivel vett anya egy nagyon kicsi asztalt, ami a filmekben szokott lenni, így volt mire pakolnom. Amúgy nem szereti anya, ha a szobámban eszek, viszont muszáj volt neki venni egyet, mert a nappaliban kell, ha eszünk pattogatott kukoricát, vagy bármi mást. Belopakodtam a szobájába leraktam az asztalt a földre és halkan szólítgattam, míg fel nem kelt.
- Jó reggelt! - nyomtam puszit a homlokára.
- Szia, mennyi az idő? - kérdezte anya csukott szemmel.
- 12 óra.
- Micsoda?? - kérdezte anya tágra nyílt szemekkel és már tápászkodni szeretett volna fel, mikor vissza nyomtam az ágyba.
- Csak viccelek. Fél nyolc van. - mondtam mosolyogva.
- Ha ha ha ha ha, nagyon vicces. - mondta anya, majd visszadőlt az ágyba. - Nem vagy éhes?
- Nem már csináltam magamnak enni, de megyek is, mert ki fog hűlni. - mondtam.
- Persze menj csak, mindjárt jövök én is, hogy ne egyél egyedül.
- Ami azt illeti... - hajoltam le és vettem föl a földről a teával, tükör tojással és bacon szalonnával megrakott "tálcát".
- Oh, de aranyos vagy! Köszönöm! - örvendezett anya.
- Semmiség. Jó étvágyat! - mondtam, majd kimentem a szobából.
   Reggelizés után leültem az íróasztalomhoz és tanulni kezdtem. Fizikát és irodalmat kellett sokat tanulnom, mert másnap dolgozat írtunk. Ebédre sajtos spagettit ettünk.
   Délután átjött Trevis hozzám. Kiültünk a teraszra és beszélgettünk, közben ötletelgettünk, hogy merre menjünk. Sok ötlet volt, de van amihez nekem, van amihez neki nem volt kedve, így döntéstelenül ültünk, majd felálltam és a konyhába mentem.
- Anyu? Van ötleted, hogy hova mehetnénk Trevissel? - kérdeztem.
- Hát nem is tudom, miért nem ti döntitek el?
- Mert van amihez neki, van amihez nekem nincs kedvem..
- Háát... Bowling volt az ötletben? - kérdezte.
- Tényleg!! Köszi!
Visszamentem a teraszra.
- Bowling?
- Jöhet. - mondta Trevis, majd felállt a székből. Elvettem a zsebpénzemből egy keveset, majd anyutól elköszönve deszkával elindultunk bowlingozni. Trevisnek 45-ös cipő kellett, nekem meg 40-es. Eagy lábon élek, de ez van :). Szabad volt a kettes, az ötös és a hetes pálya, de mi az ötöset választottuk. Felvettem a cipőt, majd gyorsan a gép elé huppantam és beírtam a neveket. 1. játékos: Trevis, 2. játékos: Gördeszkacsaj, majd elindítottam a menetet. Trevis meg is fogott egy zöld bowling golyót és gurított egyet. Három bábu fennmaradt és még azokat kellett leütni, ami egy kivételével sikerült is, majd jöttem én. Kerestem egy tekegolyót a kezem méretébe. Egy kékre esett a választásom, ami még jó is volt. Odaálltam a vonaltól egy fél méterre és az előbb látott Trevis technikáját próbáltam utánozni, elég nagy sikerrel. Életemben először voltam bowlingozni, de láttam, hogy ez jól sikerült, mert nagyon a közepén ment. Taroltam!! :) Az összes bábu ott fetrengett, mint egy lecsapott szúnyog. Ránéztem a kivetítőre és egy "kisfilm" jelent meg, amiben a bowling bábuk reszketve álltak a helyükön és a tekegolyó gonosz vigyorra beléjük csapódott és az összes eldőlt. Önelégült mosollyal fordultam meg és néztem Trevisre, aki egy kicsit döbbent arccal nézett rám.
- Kezdők szerencséje! - mondta.
- Te azt csak hiszed! Bennem egy igazi bowlingos veszett el. - mosolyodtam el, bár nem a következő pár gurításomon nem ez látszott, mert vagy kiment a pályáról vagy maximum 2 bábut tudtam tarolni. Trevis meg csak gonoszan kinevetett.
- Bowlingos mi? - mondta, majd nyomott egy puszit a számra. Egész jól elvoltunk, de gondoltam, hogy mi lenne, ha hívnánk még pár embert. Trevis belement az ötletbe, bár ahogy láttam, annyira nem örült neki, de végül is nem volt vele baja. Felhívtam Diát, hogy van-e kedve jönni Henryvel, mert tudtam, hogy ott volt a közelben. Nagy örömmel fogata a hírt Dia és fél óra múlva meg is érkeztek. A bejáratnál nem akarták beengedni őket, de odamentem hozzájuk és megmondtam az alkalmazottnak, hogy velünk vannak, majd nagy nehezen beengedték őket. Trevissel lejátszottuk a menetet, majd beírtam a gépbe harmadik és negyedik játékosként Diát és Henryt. Éppen gurított Trevis, amikor megcsörrent a telefonja. Felvettem és beleszóltam, mire semmi választ nem kapva, csak pittyegést hallottam, ahogy lerakta a titokzatos személy. Egyre érdekesebb dolgok voltak Trevis körül és én az egészből semmit sem értettem, és elkezdtem tanakodni. Vajon van egy másik lány a képben? Trevisnek szóltam, hogy hívta valaki, de nem kezdtem el vele veszekedni, mert bíztam benne, hogy nem csal meg, hisz nagyon jól el vagyunk és veszekedni is ritkán szoktunk.
   Hazafelé először Henrytől, Diától, majd Trevistől köszöntem el. Megköszöntem neki egy csókkal, az egész napot, majd tovább mentem egyedül a gondolataimmal. Hazaérve engedtem vizet a kádba és egy pezsgő fürdőt vettem. Kiszálltam, megtörölköztem, majd felöltöztem és a szobában leültem a laptopom elé és skype beszélgetést indítottam Diával. Elmondtam neki a félelmeim Trevissel kapcsolatban, de Dia megnyugtatott azzal a mondatával, hogy nem látszik rajta, hogy rejtegetne valamit, és egyépként is jól megvagyunk.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remélem tetszett!:) Ha tetszett örülnék annak, ha segítenéd a munkám egy megosztással. Már chat boxom is van szóval ott is írhattok, ha kérdésetek van, vagy bármi más miatt. :)

2 megjegyzés: