2015. máj. 1.

OFF - DÍJ!!! /Liebster Blog Award/

Köszönöm a díjat!! Ha eddig jól láttam, akkor ez az első! :) :D Nagyon boldog vagyok. A díjat a YouTube sztár blogtól kaptam. Melynek írói: Follow Dorii -nak és Zsófinak köszönhetem. 





Szabályok:
Köszönd meg a díjat!
Válaszolj 6 kérdésre!
Tegyél fel 6 kérdést!

Küldd tovább!

Válaszok


1. Hány blogot olvasol?
Eddig nem olyan sokat, talán 1-et 2-öt.
2. Melyik a kedvenc blog téma?
Nekem a szerelmes, vagy fantasy, vagy gimis.
3. Mi lenne veled, ha nem lenne TV a világon sehol?
Valószínűleg megoldanám azzal, hogy olvasok, meg írok a blogba, vagy a barátokkal és a családdal lennék. Hiszen volt idő, amikor nem volt tévé és még is éltek az emberek.
4. Ha visszamehetnél az időbe, hol állnál meg?
Ott, ahol még nincs nagy technológia és az emberek többet vannak együtt a természetben és nem bent a házban ülnek. Abba az időbe mennék, ahol még nem kell félni, ha kilépsz az utcára.
5. Milyen hatással van a kikapcsolódásra és a tanulmányi átlagodra a blogírás?
Nincs nagy hatással, mert megpróbálom beosztani az időmet és, ha nagyon sokat kell tanulnom sajnos vagy nem sajnos (kinek mi) azon a héten csak hétvégén tudok írni. 

6 .Ha lenne 1 testvérpár akinek mind két tagja szerelmes beléd melyiket választanád :a menő vicces fiút vagy a dolgozó és egyfolytában tanuló fiút?
Igazából a másodikat, de lehet, hogy én állnék közéjük és nem érezném jól magam, mert lehet, hogy miattam menne tönkre a kapcsolatuk, így inkább az egyiket se. De ha képes az egyik a másik túllépni rajtam, megpróbálnám.



Kérdéseim:

1. Mit tennél egy zombi apokalipszisben?
2. Mi a kedvenc könyved, amit mindenhova magaddal vinnél/viszel?
3. Mi az elvárásod egy blogban?
4. Ki/kik a kedvenc vagy akiknek a blogjait szoktad olvasni bloggerek/bloggerinák?
5. Milyen témában keresel általában blogokat?
6. Mennyire szeretsz írni egy 10-es skálán?
Kiválasztottjaim:

2 megjegyzés: